Wersja papierowa
Nasza cena:
35,00
PLN
płatność tylko w PLN
Celem niniejszej pracy jest pokazanie obszarów zagrożeń dla konsumenta na rynku usług bankowych. Praca składa się z czterech rozdziałów. W pierwszym rozdziale omówiono istotę usług bankowych oraz współczesne zmiany dotyczące rynku usług bankowych. W rozdziale drugim opisano pierwszy obszar zagrożeń związany z pozycją banków względem konsumentów oraz wynikający ze sposobu funkcjonowania instytucji związanych z ich otoczeniem. Drugi obszar zagrożeń dotyczy braku zrozumienia istoty produktów bankowych. Zagrożenia te zostały omówione w rozdziale trzecim. Trzeci obszar zagrożeń dotyczy oszustw popełnianych przez osoby trzecie, których celem jest finansowa kradzież tożsamości i kradzież środków finansowych. Problem ten został omówiony w rozdziale czwartym. Zagrożenia opisane w trzecim i czwartym rozdziale autor ilustruje wynikami badań własnych przeprowadzonych na grupie 627 konsumentów w okresie październik–grudzień 2019. (Fragment wstępu)
Zamówienie można złożyć wysyłając wiadomość na adres e-mail: biblioteka@vizja.pl