Procesy informacyjne w zarządzaniu. Gospodarka sieciowa
Pedagogika prawa. Pomoc w zrozumieniu prawa i sensu życia

Monitorowanie wartości wewnętrznej przedsiębiorstwa. Metody, modele, mierniki

Monitorowanie wartości

Wersja papierowa


Autor: Piotr Szczepankowski

Wydawnictwo: Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie

ISBN: 978-83-66552-25-8

Format: 17x24 cm

Wydanie: 2020 r.

Język: polski

Dostępność: dostępny

Nasza cena: 44,00 PLN
płatność tylko w PLN

Opis

Za cel główny monografii przyjęto próbę usystematyzowania dotychczasowych wiedzy oraz dorobku naukowego, a także doświadczeń praktycznych poświęconych metodyce monitorowania wartości wewnętrznej przedsiębiorstwa. Dodatkowo starano się wykazać, iż monitorowanie wartości wewnętrznej, podobnie jak inne obszary oceny osiągnięć ekonomicznych jednostki gospodarczej, może być z powodzeniem przeprowadzone z wykorzystaniem informacji i danych zawartych w sprawozdaniu finansowym oraz okresowych raportach zarządu przedsiębiorstwa. (Fragment wstępu)

logo Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie